Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
KONTAKTUJTE NÁS: +420 371 655 566 (9-12h a 13-16h) | info@obchodth.cz | Doprava nad 5000 Kč zdarma

Program cenová garance = nejnižší cena na trhu a perfektní zákaznický servis

 

Na všechny produkty chceme zákazníkům nabídnout nejnižší cenu na českém trhu se zachováním vysokého standardu poskytovaných služeb. V praxi to znamená, že pokud jste nějaké námi nabízené zboží našli u konkurence levněji, dáme vám toto zboží za stejnou cenu jako konkurence.

 

Chcete využít cenové garance - jak postupovat:

Ověření před objednávkou - pokud si nejste jisti, jestli se podmínky programu cenová garance vztahují na zboží, které si chcete koupit, kontaktujte nás emailem na info@obchodth.cz (nikoliv telefonicky) a sdělte nám bližší informace o zboží (tj. typ zboží, konkurenční nižší cenu, prodejce) zasláním url odkazu konkurence. Tyto informace ověříme a následně pokud nejsou falešné Vám nabídneme stejné podmínky.

Uplatnění v okamžiku odesílání objednávky - pokud si zboží u nás již objednáváte, nezapomeňte prosím do poznámky v samotném závěru procesu objednávání uvést informaci s požadavkem na uplatnění cenové garance.

 

Podmínky pro uplatnění cenové garance:

1) Zákazník musí přesně identifikovat konkurenční obchod, kde je uvedené zboží nabízené levněji musí se jednat o typově zcela shodné zboží (tzn. například nosič kol Thule Velocompact 926 na tažné zařízení musí být ze stejným obalem, případně musí být za uvedenou cenu k dispozici ve stejném atributu atd.)

 

2) Musí se jednat o funkční obchod s jasně identifikovatelným provozovatelem a standardními podmínkami (velmi časté jsou případy, kdy obchodník zboží vůbec nemá nebo nabízí dlouhé dodací lhůty, např. 3 a více dní).

 

3) Zboží musí být dodáváno pro český trh, nesmí se jednat o tzv. šedý dovoz. Záruční podmínky jsou určené výrobcem, často u šedého dovozu je záruční doba nižší.

 

4) V případě objednávky více položek zboží lze cenovou garanci uplatňovat pouze na položku (položky) z jednoho obchodu - není možné uplatňovat nižší cenu na každou položku zvlášť, tj. každou položku v jiném obchodu.

 

5) Odkaz na obchodníka musí být uvedený v poznámce u objednávky nebo oznámen prostřednictvím mailu po odeslání objednávky (do 5 minut po vytvoření objednávky).

 

6) Program cenová garance se nevztahuje na kusový výprodej zbytkových velikostí konkurence. V případě uplatnění cenové garance a následného snížení ceny na úroveň konkurence u konkrétního produktu.

 

7) Cenová garance se nevztahuje na eshopy, který nabízí zboží levněji a přitom dopravné mají několikanásobně vyšší. Zde je rozhodující celková cena za zboží včetně dopravného. Neplatí v případě osobního odběru.

 

8) V případě, že konkurenční prodejce nabízí k zakoupenému zboží nějaké dárky navíc (např. autolékárnička ke střešnímu boxu), může zákazník požádat o zohlednění hodnoty těchto dárků - konkrétní rozhodnutí záleží na společné domluvě prodejce se zákazníkem.

 

9) Pokud je u produktu, na který je uplatňována cenová garance, jistá výhoda či dárek, nemusí být sleva akceptována.

 

Program cenová garance se vztahuje pouze na objednávky v eshopu!