Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
KONTAKTUJTE NÁS: +420 371 655 566 (9-12h a 13-16h) | info@obchodth.cz | Doprava nad 5000 Kč zdarma

OBJEDNÁVKA / NÁKUP

 

Potřebuju pomoc s výběrem produktu. Kam se mohu obrátit?

S výběrem ideálního produktu vám rádi poradíme na našem na e-mailu info@obchodth.cz.

 

Jaká je dodací lhůta?

Dostupnost je uvedena u každého produktu.

 

Co znamená neznámý termín dodání např. "na objednávku"?

Takto označené zboží bohužel momentálně nemáme skladem a jeho dostupnost je prozatím neznámá. Zpravidla bývá zboží dodáno do 14 kalendářních dní.

 

Kde můžu sledovat průběh objednávky?

Registrovaní uživatelé mohou vidět stav své objednávky po přihlášení ve svém účtu. Pro neregistrované uživatele je k dispozici odkaz https://www.obchodth.cz/sledovani

 

V kolik hodin bude připravena moje objednávka?

Takto přesnou informaci vám bohužel nejsme schopni říct. Vždy záleží na více faktorech, které lze těžko přesně předvídat.

 

Jak dlouho bude objednávka čekat na prodejně v vyzvednutí?

Vaši objednávku vám na konkrétní prodejně dle vaší objednávky budeme rezervovat 14 kalendářních dní.

 

Jak změnit způsob dodání nebo platby?

Kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. +420 371 655 566, kde váš požadavek určitě vyřeší.

 

Jak vyměnit položku ve své objednávce?

Kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. +420 371 655 566, kde váš požadavek určitě vyřeší.

 

Chci svou objednávku zrušit. Co mám udělat?

Kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. +420 371 655 566. Pokud je již objednávka uzavřena, a je na cestě na k vám, stornovat již bohužel nelze.

 

Můžu změnit fakturační údaje?

Pokud je objednávka již expedovaná, nelze změnit fakturační údaje. Fakturační údaje zadáváte při vyplňování objednávky a tudíž nesete plnou zodpovědnost.


Nemohu najít doklad / fakturu?

Daňový doklad / faktura vám přijde při odeslání či vyzvednutí zboží v příloze emailu.

 

Pokud fakturu nenaleznete v příloze emailu, lze jí jednoduše najít e-shopu.

A) U neregistrovaných zákazníků (vytvoření objednávky aniž by byla registraci) je možné daňový doklad / fakturu najít po zadání čísla objednávky a emailu zde: https://www.obchodth.cz/sledovani

 

B) U registrovaných zákazníků (vytvořený zákaznícký účet) je možné najít daňový doklad / fakturu ve svém účtu v sekci "historie objednávek a informace" po rozkliknutí konkrétní objednávky případně na odkazu https://www.obchodth.cz/historie

 

Pokud i přes výše uvedené (bod A, B) daňový doklad / fakturu nemůžete najít, bude problém na Vaší straně.

Velmi často dochází k problému, že například zákazník vytvoří 3 objednávky bez registrace a následně vytvoří zákaznícký účet a daňový doklad / fakturu nevidí.

To je ovšem správně neboť objednávky byly vytvořeny bez registrace a je nutností se z vytvořeného zákaznického účtu odhlásit a postupovat dle bodu A výše.

 

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Dorazilo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak to řešit?

Kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. +420 371 655 566 nebo napište email na info@obchodth.cz a vše vyřešíme.

 

Dorazilo mi poškozené zboží. Co s tím?

Jestliže je poškozená celá zásilka včetně obalového materiálu, uveďte všechny tyto informace do protokolu přepravní službě. Pokud jde o poškození zboží, které nemohlo být způsobeno přepravou, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na tel. +420 371 655 566 nebo napište email na info@obchodth.cz

 

Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?

Použijte našeho průvodce reklamací nebo si přečtěte informace v obchodních podmínkách, kde se dozvíte vše potřebné.

 

Kde a jak mám podat reklamaci?

Použijte našeho průvodce reklamací, kde se dozvíte všechny potřebné informace.

 

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

Ze zákona jsme povinni reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího podání, ale snažíme se, aby vše proběhlo v co nejkratším čase.

 

Kde si mohu ověřit stav své reklamace?

Kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. +420 371 655 566 nebo napište email na info@obchodth.cz.

 

Nesouhlasím s vyřízením reklamace, jak mám postupovat?

O reklamacích rozhodujeme vždy na základě odborného posouzení autorizovaným servisem. Tento odborný posudek můžete rozporovat jiným odborným posudkem, například znaleckým.

 

 

SLUŽBY A SERVIS


Potřebuji servis či opravu produktu. Děláte takové služby?

Pokud jste zboží kupoval u nás, je možné ho u nás i servisovat. Detailní ceny služeb, které poskytujeme vám zašleme dle vašeho konkrétní požadavku.

 

Co vše mohu očekávat v rámci montáže?

Každá prodejna má individuální možnosti montáže (od způsobu po termíny realizace), tudíž domluvte se vždy s konkrétní prodejnou. Ceník montáží naleznete zde.

 

 

OSTATNÍ


Přeji si vymazat všechny své údaje, jak to mám udělat?

Pokud to opravdu chcete udělat, stačí zakliknout v systému, že chcete smazat vaše údaje. Pokud nenaleznete, napište nám požadavek na email info@obchodth.cz

 

Nepřeji si dostávat e-mailové nabídky, jak se odhlásím?

V patičce každého takového e-mailu je možnost odhlásit odběr (úplně dole). Ale nezapomínejte, že přijdete o různé výhodné nabídky nebo slevy.

 

Kde najdu kontakt na prodejnu?

Na našich prodejnách obsluhujeme zákazníky pouze osobně. Všechny telefonické a e-mailové dotazy vyřizují naši specialisté ze zákaznického centra, kteří jsou vám k dispozici od pondělí do pátku 9:00-12:00 a 13:00-16:00.